понеделник, 28 декември 2009 г.

Jazzy Insomnia след полунощ


Чудя се.. на какво се дължи това, че очите ми все още са отворени, вече е след полунощ...А и започнах да скучая, четох достатъчно (за момент и аз се почувствах като една душа в окови, както герояТ ми Филип Кери)...Единствено звуците на джаза ме отпускат, но не ме карат да заспя...поне не още...по скоро ме карат да размишлявам...някакви налудничеви идеи се въртят в главата ми, едно непреодолимо чувство на радост и хармония ме е обзело..Може би моята Insomnia днес (да и друг път ми се случва) се дължи на това, че малко прекалих с кофеина или... съм малко по-развълнувана (имам си причина)..Insomnia! Не ме притеснява!Не, нямам здравословен проблем...Казват, че когато мозъкът е постоянно напрегнат и се вълнува от разнородни и бързо нахлуващи мисли, чувста и емоции, не е в състояние да се изключи дори през нощта. Ето какво ми е! Значи безсънието е проблем на тези, които не са в състояние на пълен мозъчен покой?..И все пак да се върнем на мислите...Да, те наистина са много и рядко напускат съзнанието ми...В апартамента е тихо, дори съседите не се чуват (което е нетипично за тях, но да предположим, че са попаднали в дълбок сън), време е за ръзмисъл...В стаята ми се носи аромат на ябълка и канела (от свеща, която ми подариха, един вид коледно)...Обаче искам вече да заспивам, защото съм си намислила един сън, който искам да ми се случи...Дали, ако го поискам много силно ще ме се присъни...Един ден, когато имам свой кон, няма да искам да сънувам как го яздя, няма да искам да сънувам бяло-черната му шарка и дългата му грива...Просто ще се наслаждавам на удоволствието да го имам и да се грижа за него...Дори съм му измислила име, но за него друг път...Сега си казвам "Приятни сънища"

0 коментара:

Публикуване на коментар